chat-opas yrittajalle-hs.jpg

Chatin avulla myynti kasvuun - Lataa opas

Kuluttajat odottavat verkossa yhtä henkilökohtaista palvelua kuin kivijalkakaupassa.  Kun verkkokaupassa asioiva kuluttaja saa apua chatin avulla nopeasti, keskiostos kasvaa eikä ostaminen jää kesken. Jokainen verkkokaupan chattiin sijoitettu euro tuo yritykselle kahdeksan euroa kasvaneena myyntinä. Asiakaspalvelussa yksi asiakaspalvelija voi palvella kolmea asiakasta samanaikaisesti.

Tämä opas kertoo:

  • Mitkä ovat chatin etuja yrityksen ja verkkokaupan sivuilla
  • Miten voit lisätä myyntiä chatin avulla
  • Miten voit parantaa asiakaspalvelua ja asiakastyytyväisyyttä chatin avulla
  • Millä tavalla toimimalla onnistut chat-palvelun käytössä

Lataa opas chatin käyttöön myynnissä ja asiakaspalvelussa

Jätä yhteystietosi, niin saat oppaan sähköpostiisi!

*) Jättämällä yhteystietosi annat suostumuksen siihen, että Elisa voi lähettää markkinointiviestejä tuotteista, asiakaseduista ja tarjouksista esimerkiksi tekstiviestillä tai sähköpostitse. Markkinoinnin kohdentamisessa voidaan hyödyntää esimerkiksi evästeitä ja välitystietoja, kuten sijainti- ja päätelaitetietoja. Katso tarkemmin  Elisan tietosuojaperiaatteet. Voit milloin tahansa peruuttaa antamasi suostumuksen.