iStock-468172612-1.jpg

Lataa opas

Markkinoinnin ja myynnin automaatioon lisää voimaa suoramarkkinoinnin avulla

Tänä päivänä myynnin ja markkinoinnin haasteet ovat tyypillisesti hyvin samankaltaisia - millä keinoilla tavoittaa potentiaalisen asiakkaan huomio? Tietomäärän kasvaessa markkinointiviestin saattaminen kuluttajan tietoisuuteen muodostuu yhä vaikeammaksi, ja sisältöjen virrassa vain kiinnostavimmat nousevat pintaan.

Tästä oppaassa käymme läpi keinoja, jotka laittavat vauhtia yrityksesi liidikoneen rattaisiin.

Antoisia lukuhetkiä!

Jätä yhteystietosi, niin saat oppaan sähköpostiisi!

*) Jättämällä yhteystietosi annat suostumuksen siihen, että Elisa voi lähettää markkinointiviestejä tuotteista, asiakaseduista ja tarjouksista esimerkiksi tekstiviestillä tai sähköpostitse. Markkinoinnin kohdentamisessa voidaan hyödyntää esimerkiksi evästeitä ja välitystietoja, kuten sijainti- ja päätelaitetietoja. Katso tarkemmin  Elisan tietosuojaperiaatteet. Voit milloin tahansa peruuttaa antamasi suostumuksen.