chat-hub.jpg

Lataa opas

Asiakastyytyväisyyden parantaminen chatin avulla

Chatin avulla organisaatio voi helposti ja kustannustehokkaasti kasvattaa
asiakastyytyväisyyttään tarjoamalla asiakkaalle henkilökohtaista
palvelua verkossa

Tästä oppaasta saat vinkkejä, kuinka parannat asiakastyytyväisyyttäsi
verkkopalveluun liiteytyn chatin avulla.

Jätä yhteystietosi, niin saat oppaan sähköpostiisi!

¹ ²Katso tarkemmin Elisan tietosuojaperiaatteet. Voit milloin tahansa peruuttaa antamasi suostumuksen.

Ilmoittautuessasi webinaariimme, tapahtumaamme tai lataamalla jonkin oppaistamme tallennamme sinusta tarvittavat yhteystiedot ja yhdistämme ne asiakastietojärjestelmäämme. Näin saamme tiedon tekemistäsi toimista esimerkiksi asiakaspalvelumme tietoon. Yhdistämistä tarvitaan erityisesti tilanteissa, joissa esimerkiksi tapahtuman ajankohta muuttuu  ja haluamme ottaa sinuun yhteyttä.