Lataa opas

Asiakaspalvelun opas: Digitalisoi asiakaspolku
hub-spot-oppaat-asiakapalvelu-small.jpg

Oppaan aiheina mm.

  • Eroon hyödyttömistä kontakteista – tee jokaisesta asiakaskohtaamisesta tuottoisa digitaalisten kyvykkyyksien avulla.

  • Henkilökohtainen palvelupolku on asiakkaalle elämys.

  • Digitaalisista kyvykkyyksistä tehoa sisäisiin prosesseihin.
  • Ketterästi liikkeelle sprinttien avulla.
  • Peräkkäisistä toiminnoista rinnakkain
    toimivaksi asiakaskokemukseksi.

  • Esimerkki käytännön toteutuksesta.

Asiakaspalvelun johto, tästä oppaasta saat tietoa, miten tehostat asiakaspalvelun toimintaa digitaalisten kyvykkyyksien ja automaation avulla.

Jätä yhteystietosi, niin saat oppaan sähköpostiisi!

¹ ²Katso tarkemmin Elisan tietosuojaperiaatteet. Voit milloin tahansa peruuttaa antamasi suostumuksen.

Ilmoittautuessasi webinaariimme, tapahtumaamme tai lataamalla jonkin oppaistamme tallennamme sinusta tarvittavat yhteystiedot ja yhdistämme ne asiakastietojärjestelmäämme. Näin saamme tiedon tekemistäsi toimista esimerkiksi asiakaspalvelumme tietoon. Yhdistämistä tarvitaan erityisesti tilanteissa, joissa esimerkiksi tapahtuman ajankohta muuttuu  ja haluamme ottaa sinuun yhteyttä.