digitaalinen-asiakasjohtaminen.jpg

Lataa opas

Digitaalisten asiakaskohtaamisten rakentaminen

Digitalisaatio mullistaa yritysten liiketoimintaa, kun sekä asiakkaat että palvelut siirtyvät verkkoon ja mobilisoituvat.

Oppaan aiheina mm.

  • Tunnista muuttuneet toimintaympäristön vaikutukset omassa liiketoiminnassasi.

  • Miten hyödynnät digitalisaation tarjoamia mahdollisuuksia omassa liiketoiminnassasi?

  • Kuinka yritys voi tämän päivän teknologiaan hyödyntämällä tarjota asiakkaalleen parempia asiakaskohtaamisia ja sitouttaa heitä vahvemmin yrityksen vaikutuspiiriin ja pitää heistä parempaa huolta läpi koko asiakaspolun?

Lataa yritysjohdon opas digitaalisten asiakaskohtaamisten rakentamiseen.

Jätä yhteystietosi, niin saat oppaan sähköpostiisi!

¹ ²Katso tarkemmin Elisan tietosuojaperiaatteet. Voit milloin tahansa peruuttaa antamasi suostumuksen.

Ilmoittautuessasi webinaariimme, tapahtumaamme tai lataamalla jonkin oppaistamme tallennamme sinusta tarvittavat yhteystiedot ja yhdistämme ne asiakastietojärjestelmäämme. Näin saamme tiedon tekemistäsi toimista esimerkiksi asiakaspalvelumme tietoon. Yhdistämistä tarvitaan erityisesti tilanteissa, joissa esimerkiksi tapahtuman ajankohta muuttuu  ja haluamme ottaa sinuun yhteyttä.